Zregenerujemy wtryski od wszystkich samochodów a w szczególności w Honda, Dacia, Lancia, Hyundai, Toyota, Iveco, Jeep, Wartburg, Peugeot, Alfa Romeo, KIA, Saab, Nissan, Mercedes-Benz. Właściciel pojazdu ma pewność, że wymienione elementy będą działały jak nowe. Naprawa wtrysków doprowadzi do tego, że Twój pojazd znów będzie miał moc! Regeneracja wtryskiwaczy w Klinika Samochodowa w Krakowie obejmuje tak samo wtryskiwacze do samochodów benzynowych, jak i diesela. Poza innowacyjną aparaturą używamy nieagresywnych środków myjących dbając o środowisko. Przy każdym zleceniu uwzględniamy fabryczne parametry techniczne wtryskiwaczy paliwa. Każda regeneracja wtrysków w Klinika Samochodowa odbywa się w odwołaniu do przyjętego scenariusza. Od demontażu, przez zamontowanie, aż po zbadanie nowo włożonych podzespołów. Sprawne wtryski badane są bezpośrednio przed założeniem w silniku. Cena za regenerację wtrysków to niewielki ułamek kosztu zakupu fabrycznych wtrysków. Z tego względu naprawa wtryskiwaczy powinna być dobrą praktyką. Na każdą naprawdę wtryskiwaczy udzielamy gwarancje.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).